Headers

Här är några tidigare exempel på headers jag gjort!



Amanda

kan du göra en åt mig ?

maila mig,

[email protected]

elin

du är gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt bra på detta, om man vill ha en, kostar det något? :D

MOLLY

Ojj tack det skulle vara jätte snällt av dig! (:

Skall jag ge dig några krävningar av hur den skall vara? (;

Men jag har faktist inte så många för jag vet att vad du än gör så gör du det fint! ((:

Men ljusa färger skall det nog vara! (:

Som rosa , ljusblått!

Skriv när du börjar och när du är klar med den så kommer vi sedan övernens om hur vi gör! (;

Och ja , fixar du headers också? (((:

Puss på dig sötnos!

MOLLY

Ojj tack det skulle vara jätte snällt av dig! (:

Skall jag ge dig några krävningar av hur den skall vara? (;

Men jag har faktist inte så många för jag vet att vad du än gör så gör du det fint! ((:

Men ljusa färger skall det nog vara! (:

Som rosa , ljusblått!

Skriv när du börjar och när du är klar med den så kommer vi sedan övernens om hur vi gör! (;

Och ja , fixar du headers också? (((:

Puss på dig sötnos!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: